60 % Američanek luští etikety na kosmetických produktech

60-des-Americaines-decryptent-les-etiquettes-de-leurs-produits-de-beaute_visuel_article2

Krása je pro Američanky vážná věc. Nestarají se o vzhled balení či texturu, ale především je zajímá, co jejich zkrášlující přípravky obsahují. Podle studie uskutečněné značkou přírodní kosmetiky, Kari Gran, 60% dotázaných žen potvrdilo, že analyzuje složení svých produktů, aby eventuelně odhalily nebezpečné složky. Jejich dvě noční můry? Především sulfáty a parabeny. A ty, které přiznávají, že v tuto chvíli etiketám nevěnují velkou pozornost, mají v úmyslu to změnit: okolo 40% dotázaných žen vyjádřilo úmysl nakupovat více přírodních produktů, a to v horizontu dvou let.

Pleť především

Co se týče produktů samotných, 54% dotazovaných Američanek tvrdí, že je pro ně důležité, aby pečující pleťové produkty, které kupují byly 100% přírodní. Vlasová péče je až na druhém místě (49%), následuje líčení (40%), parfémy (31%) a laky na nehty (26%). Zdá se, že tento přírodní trend se dotýká i zbytku světa. Prodeje produktů přírodní a bio kosmetiky vzrostly v roce 2014 o 10 %, uvedl v únoru webový portál « Premium Beauty News ».

Zdroj: www.elle.fr; článek z 11. srpna 2015

A jak jste na tom s přírodní kosmetikou vy? 🙂

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *